fredag den 7. januar 2011

Ny som "blogger"

Nu lykkedes det ! efter at have rodet lidt rundt og brudt min hjerne for at finde et godt navn,   har jeg nu en blog..
Som navnet røber har strik en stor stjerne hos mig. Faktisk har al håndarbejde min store interesse, og jeg elsker at grave i bøger for at studere gamle og nye teknikker og helmer som regel ikke før jeg har lært dem, men som med alt andet er man nød til at begrænse sig hvis man skal få rigtig glæde af de erfaringer man høster. Det er godt at have noget forskelligt at skifte imellem men det skal være overskueligt, især når det er hobby. Det har dog taget maaaaange år for mig at erkende det og det har været spændende at snuse til de mange muligheder der er i håndarbejdes mange mange grene. Det skal tilføjes at jeg har en meget tålmodig mand :o)

Derfor blev det strik....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar